havannasmamma

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av daniela - 14 juli 2011 11:08

Igår träffade vi Emmi och Adam, var riktigt skönt att komma ut och vara lite social! Jag har mått halvkasst hela veckan och inte orkat mig för särskilt mycket.


Jag hann dessutom utföra alla ärenden jag hade! Jag lämnade in mina pumps på omklackning som Emmi ska låna i helgen så dom är hela och nya igen! Jag lämnade in min ring hos guldsmeden för en förminskning. ½ storlek mindre ska den bli! Jag vet inte HUR jag gjorde när jag provade ut storleken första gången, herregud vad klantigt. Så det kostar en mindre förmögenhet, men nu blir den äntligen bra iaf!

Avklarade ärenden på banken och apoteket oxå, och köpte textiltvätt så jag kan tvätta vagnen. så allt är fixat!


Nu har jag 3 grejer kvar jag ska försöka fixa idag, har två abbonemang jag ska säga upp, och ett annat samtal jag ska ringa hoppas jag.


Jag och Havanna kör en lugn dag idag, ska försöka städa lite, tvätta vagnen och ta oss ut på gården och leka lite :) Hon är för tillfället inne i nån lek med ninen (kaninen) och aurien (dinosaurien) så hon får hållas ett tag :)

Ovido - Quiz & Flashcards