havannasmamma

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av daniela - 8 augusti 2010 18:50

vi drog iväg till IKEA idag med C's pappa och hans fru. Alltså det är inte optimalt att ha med småbarn där egentligen, inte om man är så ego och upptagna som mig och christopher iaf ;) Vi kunde ha tappat bort Havanna minst 2 ggr. Den första gången så är C på väg ner till andra våningen med havanna, hon e lite seg för hon vill gå och titta på allt. Han ställer sig iaf och väntar på henne och drar upp Iphonen, och jag har fortsatt för att kolla ut grejerna vi ska ha. Kollar bak och ser inte Havanna, bara en pappa som pillar med Iphone (säkerligen på fejjan ;) ) Han vänder sig plötsligt om och börjar springa upp igen - Havanna har vänt och gått upp till första planet igen. Hjärtat i halsgropen hittar vi såklart henne precis runt "hörnet".


Andra gången är vi vid varuutlämningen och jag får syn på en kaffeautomat. Börjar rota som en uteliggare i skötväskan efter en femma till mitt kaffe.. Oopps, Havanna har stuckit, tur var väl det att hon bara hade gått fram till kassan och ställt sig innan för kassan och börjar pilla på deras prylar där (obemannad kassa).


Herregud säger jag bara, vilka klantarslen. Båda gångerna gav jag både mig och Christopher en smäll i bakhuvudet i tanken. Till nästa gång har vi lärt oss att våran bebis blivit ett barn ;)

Ovido - Quiz & Flashcards