havannasmamma

Alla inlägg den 7 september 2010

Av daniela - 7 september 2010 08:06

Nu var det sådär länge sedan igen. men jag sa ju faktiskt att det blir endast när lusten infinner sig ;) Vilket inte vart så ofta senaste tiden.

Det blir inget jag-har-kommit-på-nåt-roligt inlägg idag. Bara lite wine och tankar.


Jag skulle kunna skriva hur otroligt trött jag är på allt, hur jobbigt det är när hela livet bara vänds upp och ner, (igen, igen och igen) och hur jag bara vill att allt ska vara som vanligt. 

Men nu är det inte så. Visst- jag vill jätte gärna ha lugn och ro och inga problem som ska lösas. Men vem vet, kan ju bli riktigt spännande. Ett helt nytt kapitel liksom.

Jag har tänkt att jag ska vara sådär äckligt positiv den här gången. Tänka på alla bra saker, eller dåliga, hur man nu ser på det. Tänk bara vad mycket saker jag kan göra! Hur mycket fritid jag kommer att ha. Inte bara massa fredag-lördag-söndagsmys med film och godis liksom.

Ingen annan att ta hänsyn till, förutom mitt älsklingsbarn. Men vad skönt hörru! Hör du det Daniela? Fan vad bra du kommer ha det! (självpepp- ja veeeeeet, men d funkar) 


Sen vill jag sända en tanke till min underbara Malin, som går igenom något fruktansvärt just nu. Jag tänker på dig! 


Sen en annan nämnvärd sak, min käre vän Elin som jag inte hade träffat på 3 år (!) har precis flyttat hit, så nu kan vi ses whenever we want! Så i helgen blir det utgång, woop woop!

Ovido - Quiz & Flashcards