havannasmamma

Alla inlägg den 17 september 2010

Av daniela - 17 september 2010 08:35

Jahopp, vad händer här då?


Jobbat nästan hela veckan, jobbar i helgen också. Det är bra, eftersom jag vart sjuk och inte fick ihop så många timmar.

Ska på utvecklingssamtal för första gången sen grundskolan om 2 veckor. Haha. Och det är inte Havannas, utan mitt ;) Men det är bra! Spännande.

Förhoppningsvis ska jag fortsätta plugget i oktober. vet dock inte riktigt än. Behöver egentligen läsa in 50 poäng först. Men det går ju inte att göra förs oktober, och isf måste jag vänta ända till Januari för att få börja på heltid. But we will see. Hoppas dom har överseende så jag kan börja direkt. 

Nu ska jag F*N bli klar med det där, så jag kan läsa vidare. 


Listan för idag är :

* Ringa CSN

* förtidsrösta (eftersom jag jobbar hela helgen, röstar självklart RÖTT)

* Ringa hyresvärden

* Ringa skatteverket

* TRÄNA


Sen får vi se hur det blir med allt det där. Träna står inte överst direkt. men jag viiiill, men kommer aldrig iväg. så idag vore en bra dag för det, äntligen frisk!


Städningen gjorde jag i tisdags, shit vad jag städade, hela lägenheten. Den blev skinande ren kan jag säga, hur skönt som helst. 


Just det! C's mamma var här i söndags, tog med massa kläder till Havanna, hur mkt ytterkläder som helst! Didriksson overaller, PoP jackor, fodrade regnkläder, vanliga regnkläder, vinterkängor, underställ. Och flera upplagor av varje. Hur snällt var inte det? Hade jag aldrig haft råd att köpa, värt flera tusen. Tusen tack!

Fick även lite kläder av hennes kompis Anja, och hur omtänksamt som helst. 

Härligt med omtänksamma människor, hoppas alla har ett par stycken i sin omgivning.what

Ovido - Quiz & Flashcards