havannasmamma

Alla inlägg den 19 november 2011

Av daniela - 19 november 2011 20:10

Jag hinner inte med i svängarna. Veckorna flyger iväg och jag har inte orkat mer än att gå till jobbet och gå till sängen hela veckan. Idag har jag legat i sängen från halv 2 i princip, graviditeten gör sig påmind efter en intensiv vecka. Tur jag har världens bästa sambo som fixar och trixar så jag får vila.


I torsdags var det barnmorskebesök- Allt såg bra ut,

SF-måttet ligger på 25

blodsocker 5,5

HB 114

blodtrycket har äntligen stigit lite till 105/55.

Nu är det bara 3 veckor kvar till tillväxt-UL och nästa bm besök!


Havanna har börjat bearbeta att det ska komma en bebis, i det stora hela tror jag hon tycker det ska bli roligt. Och hon stormtrivs fortfarande på dagis, det är så jäkla bra!


En liten uppdatering, vi får se om det hinns med en till innan nästa ledighet. Nu är det renbäddad säng och sons of anarchy som gäller tills C kommer hem från helgjobbet (Om jag inte nämnt det så gör han mer än tillräckligt som jobbar heltid natt i veckorna, och kvällar på fritidsgården på helgerna. Helt otroligt!).

Ovido - Quiz & Flashcards