havannasmamma

Alla inlägg den 25 november 2011

Av daniela - 25 november 2011 20:19

Usch för idag.Jag har haft en sån dålig dag idag. Det var länge sedan jag mådde så dåligt, vet inte om det har med gravidhormonerna att göra eller vad. Så idag svider det extra att min sambo är och jobbar, då jag hellre hade haft lite sällskap. Dock har jag precis pratat av mig lite med Carro, så lite bättre känns det =)För övrigt har vi adventspyntat lite här hemma. galet mysigt! Jag älskar verkligen alla årstider, så himla bra vi har det här. Och Havanna älskar det, finaste ungen. Hon är så himla go och omtänksam. Klappar kramas och pussas hela tiden.Nu ska jag lägga mig och äta ostbågar och lindra min huvudvärk med lite julmust :-) Jag tror jag har gråtit bort en bit av huvudet oxå känns det som.

Ovido - Quiz & Flashcards