havannasmamma

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av daniela - 3 juli 2010 13:17

kom hem från jobbet för ett tag sen. slutar inte förs 17 egentligen. Men IKEA är lite väder-baserat ;) Så alldeles för mkt personal för en sån här dag, inga kunder alls nästan de första timmarna. Så jag erbjöd mig (snällt va?) att jag kunde gå hem.

Jag resonerade att det var bättre att jag gick hem och iaf försöker vila ut min förbannade hosta ist för att skicka hem nån som faktiskt vill jobba. Så jag satte en annan tjej på mitt pass så fick hennes pass bli tomt idag. 


C och Havanna är på G hem. Dom har vart vid långholmen och badat, mysigt! Havanna ahr badat i havet för första gången :) Hon gillade det tydligen, så himla varmt för henne nu. Vi var iväg och badade med henne igår med, fast i utomhusbadet vi har precis neranför huset. Min lilla goa tjej. 

C ska iväg och kolla på fotboll vid fyra med några kompisar så då får jag och Havanna mysa hemma under tiden :) Eller om vi ska ta oss ut lite, we´ll see.

Ovido - Quiz & Flashcards