havannasmamma

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av daniela - 23 juli 2010 08:26

Det blir inte så mkt uppdateringar, och kommer kanske inte bli heller. Har ganska fullt upp hela tiden, och slänger in ett inlägg när jag känner för det ist :)


Idag är jag ledig från jobbet, ska jobba i helgen. Så Havanna e ledig från dagis :D

Jag tänkte att vi skulle umgås idag. Nu när jag jobbar mkt helger ser jag henne inte så mkt. 2 timmar efter jobbet innan hon ska sova. Och när ja e ledig i veckorna ibland går hon på dagis. Så då får hon ledigt ibland :) Jag saknar henne mer och mer för varje dag jag jobbar. I början var det ganska skönt att kunna åka iväg till jobbet, men nu vill jag bara vara med min älskling. Men vi får mer kvalitetstid!


Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, tror vi ska en sväng till liljeholmen, har lite grejer och fixa. Och kanske äta lunch där när vi ändå e på språng! 


För övrigt kom lönen idag! Och jag hade liksom tusenlappar kvar på kontot innan den kom, vad vi är duktiga! Känns riktigt härligt :)


Nej nu ska vi leeeeka.

Ovido - Quiz & Flashcards