havannasmamma

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av daniela - 23 oktober 2011 16:50

Hej igen :)

Både C och  H ligger och sover som stockar. Vi städade imorse, efter massa söndagsmys med kaffe och liten tjej-mys.

Havannas farmor med familj har nämligen vart här hela förmiddagen :)

Vi packade med oss varm choklad, kakor, saft och kaffe och begav oss ut till parken. Hur skönt höstväder som helst ju!

Avrundade med massa thaimat och lek innan det var dags för dom att bege sig.


Havanna fick en hel kasse med leksaker, gissa hur hennes rum ser ut nu ;-) Alla tre barnen röjde med alla prylar, precis som det ska vara =) Dessutom fick hon massa kläder inför vintern igen- det tackar man inte nej till! Helt underbart med små farbröder och en snäll farmor och plastfarfar.

Dessutom är det tackvare farmor vi slipper stressa över vagn- vi behövde bytaa ut singelvagnen då den bara har en sittdel- för hon tog även med sig fina bugboo-vagnen som både Havanna och bebisen kan använda för fullt! Jag äär så tacksam för det, både jag och C.

Det är ju inte billigt med vagnar direkt, eller hur!?


  Och söta liggdelen som ska spännas på om sisåsär 4 månader =)  


Och titta, jätte söta Lundmyr tröjan jag fick förra helgen av bästaste bästa Veronica och Henrik!. Herregud vad jag känner mig bortskämd nu! haha


  Magen har även växt en del- sista dagen på vecka 22! :) Tycker den bara blir större och större, det är helt galet

Ovido - Quiz & Flashcards