havannasmamma

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av daniela - 26 oktober 2011 18:15

Idag fick jag äntlligen gå till sjukgymnasten. et var fullt överallt men så ringde dem i går och sa att de hade en återbudstid! :)

Så jag och Havanna var på äventyr där idag. Hon var så duktig, satt och lekte medan vi pratade och klämde på mig. Fick massa bra tips och information. Sjukgymnasten visade jätte bra och sköna grejer som avlastar lite när man har tid.

Köpte ävern ett sånt där foglossningsbälte så jag hoppas att det ska funka bra nu och att det inte blir värre.


Imorgon är jag F-ledig för inskolning, ska bli såå kul att få vara med på dagis. C har vart där i 3 dagar, och H stormtrivs tydligen. Hon är som en ny unge. Skönt att veta att syskonet i magen kan gå där också sen.

Dessutom behöver vi inte ens klä på ytterkläder på morgonen, det ligger ju i samma hus. Vilken lyx till vintern, speciellt då jag kommer vara höggravid. Även efter- att sliippa släpa ut både bebis och Havanna i vagn för att lämna på dagis.


Nu ska vi mysa innan C kommer hem från träningen.

På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards