havannasmamma

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av daniela - 31 oktober 2011 17:30

Det är så skönt när livet bara blir så bra, och allt går åt rätt håll. Idag känner jag mig lite extra nöjd med livet.

Hela veckan slutar jag några timmar tidigare eftersom jag hämtar H kl 15 på dagis (inskolning), plus att jag hoppat på ett nytt projekt på jobbet som känns kanon.

Det är bara 16 veckor kvar tills syskon kommer, magen växer och växer. Havanna är en helt ny tjej sen hon började på förskolan, världens gladaste!

Men det BÄSTA är att hon har börjat säga "Mamma, jag älskar dig". Jag blev så varm i hjärtat när hon sa det första gången. Kärlek!

Hösten är ju här dessutom, ljusen och thekokaren går på het låga nu. Hur mysigt som helst.


Och förresten, jag gjorde en julskinka igår. Bara så ni vet ;)


Det är ju för bra!

Ovido - Quiz & Flashcards