havannasmamma

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

underbara dag.

Av daniela - 14 juli 2010 08:37

hade en super-mysdag igår! Havanna fick va ledig från dagis och va med mamsen istället :) Vid 12 åkte vi till mitt gamla jobb och hälsade på och käkade lunch, för efter det skulle vi går några stycken därifrån och bada :) Det blev jag, havanna, Alexandra, magnus  och nibbe. Nibbe drog dock efter en liten stund tyvärr. det var sjukt skönt och bada, Havanna hade superkul! Hon verkar gilla det mer och mer för varje gång. Vi åt självklart glass oxå ;) Sedan gick vi och käkade och Havanna totaldäckade redan kl 6, i mitt knä. Lilla stumpan :) Så vi hade lite problem att få henne o sova sen när vi kom hem.  Vi hade iallafall en jätte bra dag :) Nu åker alex till turkiet och sen till Gotland så ses inte på minst 5 veckor, mindre roligt. Tycker tant kan avvara nån vecka i sthlm på sommaren iaf ;)


Idag är Havanna på dagis så jag ska roa mig själv. C ska va duktig och plugga så jag funderar på att kanske klippa mig,vi får se. 

 
 
Love Oliwers mamma

Love Oliwers mamma

17 juli 2010 22:11

Hej!

Jag gillar Hökarängen. Jag gillar hela enskede området. Så himla mysigt.
Visst finns det några A-lagare här och där men det finns det ju överallt.

Men jag gillar hökis :)
Säg till om du flyttar hit. Kanske vi kan ses :)
kram Love

http://mommyatnineteen.blogg.se

 
Love Oliwers mamma

Love Oliwers mamma

23 juli 2010 08:33

Hej!
Jahaaaa där ser man. Va tråkigt, ja det är svårt att byta lägenhet. Vi hade tur vi :)

Vart bor ni nu då?
kram Love

http://mommyatnineteen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daniela - 27 februari 2012 10:15

Ja det känns väl som att det är dags för ett litet inlägg! Har inte haft någon vidare lust senaste tiden. Har hänt en massa och ingenting typ, beroende på hur man ser det :-)   Kort kort uppdat. om hur det gick på SÖS med fosterljuden. Allt såg b...

Av daniela - 17 februari 2012 21:14

Här hemma har vi haft sjukstuga på eftermiddagen. Havanna fick feber på typ 1 sekund helt plötsligt en timma efter vi kom upp från dagis. Så vi har tagit det lugnt i soffan hela kvällen och kollat på film och ätit mat :-) Jag hoppas hoppas det är bra...

Av daniela - 14 februari 2012 20:16

Jag och Havanna har vart väldigt förkylda sen i söndags. Jag har vart småförkyld sen en vecka tillbaka och börjar bli trött på det nu. uuuusch. Vi kom i alla fall iväg till barnmorskan i måndags. Allt gick bra som vanligt och SF-måttet hade ökat me...

Av daniela - 10 februari 2012 09:42

Snart är klockan 10. Jag har precis fixat klart med "morgonrutiner", lämnat H på dagis, promenerat daghunden, fixat sängen, dammat och dummsugit typ. Så nu känner jag i princip för att gå och lägga mig igen, haha. Fortfarande lika trööött.   Hur ...

Av daniela - 9 februari 2012 11:27

Det är redan torsdag, så skönt! Längtar till helgen så C kan vara hemma lite, dessutom jobbar han bara lördag kväll denna vecka på fritidsgården. Idag ska jag hänga med Emmi som är påväg över, så jag ska försöka rycka upp mig lite. Är så jäkla tröt...

Ovido - Quiz & Flashcards