havannasmamma

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av daniela - 2 juni 2010 10:33

Blä, känner mig inte alls kry idag. Hoppas att det inte byter ut till vad nu havanna har.

Vi hade en ganska kass natt här hemma. Lillsnuttan kunde inte sova, antagligen pga febern. Vi somnade iaf runt 23 tiden. Sen gick vi upp vid 02 igen. Hon va så ledsen och kunde inte se något så vi tvättade rent ögonen och åt blåbärssoppa. så vi sov lite i perioder inatt, men klev inte upp förs 10 imorse. Inte så konstigt.

Nu mår min älskling lite bättre iaf :) Ögonen var inte helt igenkletade imorse och febern är inte lika hög och hon är glad! Hoppas för allt i världen att det går över idag, tycker så synd om henne. Blir hursomhelst inge dagis alls den här veckan, imorrn får hon inte gå, och på fredag ska vi till astrid lindgrens barnsjukhus och sätta på elektroderna för 24-timmars EKG:t vi ska göra här hemma i helgen. Så vi satsar på nästa vecka ist :)


Nu ska jag få i mig lite frukost jag med. Ha en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards