havannasmamma

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av daniela - 3 juni 2010 10:09

Alltså när ska denna sjukdom gå över? Havanna var både pigg och glad igår, fast med feber. Men när hon skulle sova för natten vaknade hon efter nån timma och var as dålig igen. Febern steg över 40 graders strecket igen, och ögonen blev förjävliga igen. Hostan är värre den med. Gråt, hosta och vattendrickande varvades hela natten och nu är hon piggare igen, men fortf feber, dock bara 38,5. Jag tycker så frukstansvärt synd om henne. Visst, hon har vart sjuk förut, ganska rejält faktiskt. Men det är nåt speciellt med första dagisbacillerna. Attackerar verkligen hela kroppen. Jag hoppas innerligt att febern är borta tills imorrn så vi kan göra 24-timmars EKG:t som planerat iaf. 


Nu är det bara 1 ½ vecka kvar tills C flyttar hem, otroligt skönt! Måste dock köpa en större säng. Haha, blir lite trångt speciellt när havanna vill va med och mysa. Så då blir det lite IKEA shopping, så fort jag fixat mitt passerkort så jag kan använda min personalrabatt. 

Nu ska jag fortsätta mysa med min sjukling.

Ovido - Quiz & Flashcards