havannasmamma

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av daniela - 28 juni 2010 19:16

Har precis nattat havanna och C är iväg på möte. Och ja e uttråkad, jag vill hitta på något. Men imorrn ska jag leka med underbara Malin, som har vart bortrest en hel vecka, fy skäms på dig! :)


Satt kvar ett tag efter jobbet idag och sökte de där tjänsterna iaf. Kanske inte nämnt det, men det finns heltidstjänser, fasta lediga nu. Så jag tänkte att "well, söka kan jag iaf". Så får vi se hur det går. 


Annars har Havanna kommit in i en kontig period, det går att natta henne ganska okej. men sen vaknar hon efter ca 1 timma (om man har tur) och gallskriker i typ en timma eller 2, sen helt plötsligt blir hon jätte glad och ska vara uppe. Så hennes nattning har tagit runt 2-4 timmar totalt senaste tiden. Och det börjar göra mig ganska otålig faktiskt. Jag värderar min ensamtid ganska mkt, jag tycker att den är otroligt nyttig. Så jag hoppas på bättre lycka ikväll. 


Ovido - Quiz & Flashcards