havannasmamma

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av daniela - 27 juni 2010 11:41

Ja nu var det ett tag sen. Har försökt uppdatera 2 gånger innan, men det har hela tiden kommit något i vägen. Men tredje gången gilt då!

Tiden har bara flugit iväg, haft fullt upp med jobb och annat stoj. Har dock haft tre härliga dagar ledigt nu, vilket har vart riktigt skönt. Jag har fortfarande inte vant mig vid att jag måste gå och lägga mig kl 9, så det tar ett antal timmar och somna sen är jag ap trött på jobbet. Men som sagt, det är väl en vanesak.


Jag misstänker att vi håller på at bli sjuka här hemma igen.  C har vart lite dålig sen igår, halsont, och min hals är inte den bästa heller och Havanna e hes (kan iofs bero på hennes hysteriutbrott senaste dagarna). Jag satsar iaf på att jobba imorgon, så får vi se hur resten av familjen mår.


Ska försöka ta mig iväg och köpa en kamera här i dagarna med, måste ha en kamera. Vi har ju ingen nu. Eller joo, vi har två, men den ena är trasig, fungerar bara ibland och den andra har ingen sladd. Men har för mig att det kanske är lite rea nu? Aja, vi får se..


Ovido - Quiz & Flashcards