havannasmamma

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av daniela - 6 februari 2012 09:17

Igår var jag och veronica ute på äventyr! Vi hade en inplanerad resa till megaloppisen i Solna hallen. Den var lika bra som förra gången, galet mycket fina saker. Och jag är rikigt nöjd med mina fynd.

Dessa fyra är mina favoriter, Havanna älskade sin prinsesslåda.

 


Här är resten av prylarna jag fyndade,

Bäddset till nya vaggan från Bon a'parte

Pop vintermössa till bebis

3 par bebisstrumpor

Boxningssäck till Havanna (som älskar pappas boxningshandskar ;-) )

2 st kaffetavlor till köket

Vantar till bebis

Nytt rivjärn

Klocka

2 st krukor

prinsesslåda.


Allt för ynka 175 kronor!



 


Boxningssäcken var mycket uppskattad av damen. Hon tyckte att det var bra att man kan slå på den om man är arg sa hon fint, och demonstrerade hur man gör när man blir arg ;-)

"Mamma, nu ska du vara arg, prova!" haha. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards