havannasmamma

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av daniela - 7 februari 2012 09:54

Igår var det dags för BM besök. Denna gång hade vi bokat in en lång tid för sammanfattning av graviditeten, min förra förlossning, önskemål om denna etc. som ska med till FL sen. Galet mycket man "trängt" bort sen sist som kom fram när vi satt och prata, det var kul faktiskt :-)

Förutom det var det även rutinbesök med alla mätningar och prover. Mitt HB hade sjunkit i botten och låg på 91 bara. Så det är inte så kontigt att jag har vart så trött, tänkte att det berodde på att jag var höggravid bara. Så nu blir det dubbeldos och hoppas på att det hinner hända något innan FL, har ingen lust att behöva ligga kvar där bara för att jag inte har nåt blod kvar. Hem snabbt, för fy vad tråkigt det var sist! :-)

Men förutom det var allt bra som vanligt!

Av daniela - 7 februari 2012 09:54

Igår var det dags för BM besök. Denna gång hade vi bokat in en lång tid för sammanfattning av graviditeten, min förra förlossning, önskemål om denna etc. som ska med till FL sen. Galet mycket man "trängt" bort sen sist som kom fram när vi satt och prata, det var kul faktiskt :-)

Förutom det var det även rutinbesök med alla mätningar och prover. Mitt HB hade sjunkit i botten och låg på 91 bara. Så det är inte så kontigt att jag har vart så trött, tänkte att det berodde på att jag var höggravid bara. Så nu blir det dubbeldos och hoppas på att det hinner hända något innan FL, har ingen lust att behöva ligga kvar där bara för att jag inte har nåt blod kvar. Hem snabbt, för fy vad tråkigt det var sist! :-)

Men förutom det var allt bra som vanligt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards