havannasmamma

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av daniela - 17 februari 2012 21:14

Här hemma har vi haft sjukstuga på eftermiddagen. Havanna fick feber på typ 1 sekund helt plötsligt en timma efter vi kom upp från dagis. Så vi har tagit det lugnt i soffan hela kvällen och kollat på film och ätit mat :-) Jag hoppas hoppas det är bra tills imorgon så hon inte missar gympan på söndag igen, hon var ju nämligen så förkyld förra söndagen så då fick vi vara hemma. 

Och jag är fortfarande halvkonstig. Lite halvhosta och as hes. Nu har det gått 11 dagar, det börjar gå mig på nerverna alltså.


För övrigt var Isabelle här i fm, jätte kul var det! När det tar lite tid innan man ses blir det helt plötsligt massa att prata om. Jag känner mig ju lite sådär halvfet och kan inte rulla så långt med kroppen längre så det är alltid kul med lite sällskap ibland ;-)

Nu ska jag slappa och vänta på att Christopher ska komma hem från jobbet :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards