havannasmamma

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av daniela - 14 februari 2012 20:16

Jag och Havanna har vart väldigt förkylda sen i söndags. Jag har vart småförkyld sen en vecka tillbaka och börjar bli trött på det nu. uuuusch.

Vi kom i alla fall iväg till barnmorskan i måndags. Allt gick bra som vanligt och SF-måttet hade ökat med 1 cm sen förra veckan. Hon tog även blodprover och skulle skicka iväg dom på analys då hon tyckte det var underligt att mitt HB hade sjunkit så lågt trots att ferritinprovet låg helt OK i början. Så det känns skönt, kollar alla undergrupper med blodkroppar och nytt järndepå-prov! Hade ju nån mystisk åkomma under förra grav där varken järn eller b-vitamin togs upp av kroppen. De hittade aldrig felet och det gick över så fort hon kom ut. Astma som jag aaaldrig haft förut fick jag, gick till en astmaläkare och gjorde såna där blåsprov och fick medicin. Även det var som bortblåst efter graviditeten. Aldrig hade dom sett nåt så konstigt sa dom, haha. 


Eftersom C har vabbat idag och inte ska jobba inatt så ska vi frossa sushi ikväll. Det är ju ändå alla hjärtans dag, så det fick bli en bra ursäkt till att få unna sig det ;-) Med sjögrässallad- det goodaste! det måste ni testa, ni som inte har gjort det. Gudomligt gott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards