havannasmamma

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av daniela - 23 januari 2011 19:12

  

Sitter och ska ta tag i min engelska uppgift som ska in helst imorgon. Har inte kunnat plugga överhuvudtaget denna vecka, eftersom Havanna först var sjuk, sen blev jag sjuk. Glad att jag låg så pass före i svenskan så att det inte gör så mycket.


C läser bamse för skruttan som ska sova, förhoppningsvis, när som helst. 


Efter plugg blir det dexter! Bästa serien

Av daniela - 23 januari 2011 15:38

Kom precis hem efter en långpromenad med pappa. Det var riktigt skönt ute, och bra för Havanna. Men jag borde ha väntat någon dag, känner mig ännu sjukare nu. 

Helt uttömd på energi, men havanna behövde det. 

Stötte på massa änder, vilket hon tyckte var hur roligt som helst. Var inte helt lätt att gå därifrån utan skrik :)       

Av daniela - 23 januari 2011 09:56

Vi fick härlig sovmorgon idag, till halv 10 nästan. Men härlig var den inte länge. Senaste tiden har lilltjejen fått för sig att hon ska skrika så högt hon kan dom första 10 minuterna på morgonen. Vilket är hemskt. Ingen bra start på morgonen, speciellt inte nu när jag fortf är tokförkyld och sliten.   

Såhär vacker och pigg känner jag mig på morgonen.

Ovido - Quiz & Flashcards