havannasmamma

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av daniela - 26 januari 2011 21:28

  

Nu ska jag hugga in på min första hemmagjorda chokladmousse! Ser ni vilken bjässe? No way att jag får i mig hela den där. Dessutom var den riktigt mastig! (har ju såklart provsmakat!) Smakar riktigt rikligt med choklad - som det ska vara!

Av daniela - 26 januari 2011 19:21

Jag tänkte byta ut den här lilla grejen ...

  


...mot den här lite finare och effektivare saken.

  

Det är på tiden må jag säga. Så mycket grus/sand/damm som kommer med dagiskläderna hem så behövs det definitivt någon smart lösning. This is it!

Så jag har önskat mig den i födelsedagspresent av min kära sambo. hans reaktion var mest, vill du verkligen ha en dammsugare i present? Japp, det vill jag, den är så fiiiin. 

Av daniela - 26 januari 2011 13:14

Jag gillar verkligen att gå i skolan! Fan vad det är skönt och guld värt. Påväg hem nu, ska bara stanna i liljeholmen och kompletera hdmi kabeln C köpte igår, måste ha en scartkontakt oxå. Framme!

Av daniela - 26 januari 2011 10:46

Sitter på tuben påväg till skolan nu. Solen lyser, men det är skit kallt ute. Alltså en riktig vinterdag.Påminner mig om såna där riktiga förortsfilmer. Ska fixa min redovsing, sen göra en studieplanering med läraren eftersom vi inte hann med det igår. Ser fram emot att lyckas bra i den här kursen ! Nästa Period blir d matte B, psykologi och historia!

Av daniela - 26 januari 2011 08:26

precis gjort mig iordning efter att ha legat i sängen och läst köpmannen i venedig, till svenska kursen. Snart bär det av till skolan för att göra min muntliga presentation. 


Nu är även allt klart med nya lägenheten fick jag veta av kära sambon igår. Ska bara skriva på kontraktet. Så skönt. Bara dagisdelen kvar, så vi får se hur det går där. Bra hoppas jag!

Ovido - Quiz & Flashcards