havannasmamma

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av daniela - 4 mars 2011 16:50

Jag och Havanna har vart ute, prommenixat lite och handlar. Tänkte göra smörgåstårta till helgen, och det kommer bli så jäklans gott! Men jäklar vad dyrt det är, jag blir chockad. dock så fick jag handla på mig basgrejer som jag normalt sett har hemma som majjo och smörgåsgurka etc. Men kylen fick en redig rensning när vi flyttade. Men å andra sidan så handlade jag endast det jag skulle ha, dvs inget fredagsmys eller annat onödigt. duktiga mig! Men mat kan man få lyxa till det med ibland, speciellt när vi får besök, Cs mamma kommer förhoppningsvis över i helgen, antagligen med barn plus man. Så pappa, du är välkommen du med, vet att du läser :)


för övrigt så spelade havanna lite drama queen på affären som hon blir allt duktigare på. parkerade vagnen och tog en vagn att lägga varorna i ist. havanna satt såklart i sistsen som finns. När vi skulle gå skulle hon promt ta affärsvagnen hem! slängde sig på golvet på mage med ansiktet i golvet, ivägen för ingången så inga kom in och skrek och grät till förbannelse. Självklart stod alla och ojade sig runt om kring. 

men även det gick över och vi kom hem tillslut ;)

Av daniela - 4 mars 2011 14:35

Dessa vackra gardiner kom min fina sambo med hem häromdagen som hade hade hittat i en butik i stan. Texten är lite mera vit, annars är dom nästintill identiska.

(bild tagen från textilonnet.se) Jag måste ju säga att min karl har ett öga för inredning ;) Exakt en av de garinderna jag har tittat på förut.

Kommer bli sååå fint!




Av daniela - 4 mars 2011 08:49

det har vart lite tomt här på sistonde. Men vi blir aldrig klara här hemma och allt annat som också ska rulla på som vanligt. Det är inte klokt vad lite tid det finns. 

Nästa vecka har jag 2 nationella prov, men det kommer nog gå galant, fick nämligen mvg på min muntliga presentation i onsdags :)

Nu måste jag leka med min fina dotter som fick vara ledig från dagis idag <3 .

Ovido - Quiz & Flashcards