havannasmamma

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av daniela - 6 mars 2011 20:45

Nu känner jag mig bra, skickade in mitt uppdrag ikväll. Nu är det bara ett kvar! Som dock ska vara klart helst nu. men så gåre ibland, men klart blir det!

Imorgon är det full rulle hela dagen, lär bli dagis för Havanna oxå. Har verkligen ingen lust att sitta och åka men kan inte ha henne hemma hela tiden heller. Dilemma det där.

Jag har fått ett liitet rivjärn i halsen och hoppas på att det stannar vid det och inte utvecklar sig till en dubbeltandig såg. sist hade jag tur, så hoppas kan man göra!


Imorgon ska jag försöka lägga upp bilder på gardinerna, när jag skulle fota idag så tog batteriet slut, och senare låg Havanna och sov så det blev inga. Tji fick jag.

Av daniela - 6 mars 2011 08:58

vi påbörjade ju borrandet av hål till Havannas gardiner igår. Finns inga hål överhuvudtaget eftersom allt e nymålat, så även till gardiner är det borrning som gäller. Och återigen åkte vi på lite missöden. Borrat ett hål, check. Då märket vi att dom resterande två hålen plötligt inte stämmer överens. Lätt löst- markera på nytt. Borrat två hål- check! Men hålet passar inte överhuvudtaget med det första hålet. 

Det är så kallad "industribetong" som snickaren förklarade det. Väggarna här är skit hårda, aldrig vart med om värre. Riktigt svårt att få det bra. Så idag ska vi göra ett nytt försök med det tredje hålet. 

Men ja, varje sak tar ca 2 dagar att få upp, och nu har det gått en vecka så snart klara! ;)


För övrigt har jag inte bestämt mig för hur jag mår idag, fick snällt en sovmorgon så har precis gått upp! :) C verkar vara lite förkyld även han, trött likaså. Konstigt att Havanna är på topp som vanligt :) Världens bästa immunförsvar?

Ovido - Quiz & Flashcards