havannasmamma

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av daniela - 14 mars 2011 09:20

Här har det inte hänt mycket. Vart upptagen med det mesta på senaste.


I helgen har det vart jobbhelg, dock inte min ordinarie helg. Bytte med min kära kollega Linn som skulle partaja i västerås :) Så var ledig två helger i rad och jobbar 2 helger i rad. Helt OK. Riktigt bra jobbhelg förövrigt. I lördags jobbade jag i kallköket vilket jag inte gjort på månader, skoj att variera lite! Och igår i linjen där Linn har sina pass. Fullt ös hela dagen, men allt flöt på riktigt bra. Jäkligt skönt må jag säga att variera sig som sagt, får lite extra energi. Ikväll är det dags för lite mer jobb, men bara 3 timmar ca.


För övrigt har jag en enorm to-do-list idag som jag alldeles snart ska börja ta tag i. Snart så. :)

Ovido - Quiz & Flashcards