havannasmamma

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av daniela - 21 mars 2011 21:18

Lillstrumpan kändes inte riktigt hundra i morse, lite snorig och sådär. Lite snor är aldrig farligt, men kände på mig att det var nåt annat, så hon fick vara hemma. Och jovisst, senare började det rinna från både ögon och näsa.

Sen var det dags för blöjan, och ni som har barn vet ju att man *äckelvarning* kan känna på lukten om det är "friskt" eller inte. Eller jag kan det iaf, och det luktade wierd. Jahopp tänkte jag, kanske magsjuka på G, 15 minuter senare var det munnens tur. Så magsjuka it is! Hoppas hoppas hoppas att jag och C lyckas undvika det iaf. Vi har haft tur och inte haft det den här vintern (vad jag minns). Christopher hann iaf sova några timmar innan strumpan blev som sämst, tur det. Han har nämligen börjat jobba natt. Apåbrå det så har han ju lyckats gå från extra till fast anställning bara sådär! En deltidstjänst på 2 nätter/v. Då hinns det fortf med lite plugg för hans del innan Havanna ska hämtas från dagis. Perfekt.

Ovido - Quiz & Flashcards