havannasmamma

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av daniela - 29 mars 2011 19:16

Nä, nu är jag trött på det här! Jag vill inte vara förkyld längre, och jag vill ha nära till dagis. För jag vill kunna träna igen! Hinner ju inte med ett skvatt nu för tiden. Det är helt omöjligt. Jätte tråkigt att bara vänta på att det ska hända något, känns som att man väntat i ett helt år fast det bara gått drygt en månad. Jag hoppas INNERLIGT att vi får en dagisplats här snart! 

bara så ni vet liksom.. :)

Av daniela - 29 mars 2011 08:43

Idag verkar det som att Havannas efterlängtade matta kommer hem! den var tydligen i stockholm nu iaf, så då borde den köras ut idag. Hoppas! Kommer bli så bra i henne rum till allt det ljusa, dessutom har hon röda inslag i sänghimmeln och de mesta av hennes sängkläder. 


För övrigt är hon hemma idag, hon var uppe till 12 i natt nästan, vaknade vid 21 tiden, vägrade somna om utan låg och kollade på big brother med mamma. Herregud, det ska börjas i tid eller vad säger man?( sen ska nämnas att hon sätter sig upp och säger nej, meeera, titta meeera när det slutar) Sen var det bök och stång till 12. 

Så jag tänkte att vi ska gå och kolla in öppna förskolan som ligger precis utanför våran dörr i princip. Tråkigt att jag fortf är så förkyld bara, men det blir nog kul!

Ovido - Quiz & Flashcards