havannasmamma

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av daniela - 25 mars 2011 07:32

Vilken härlig morgon det är då! Solen lyser upp hela himlen, jag hoppas att det inte blåser som det gjorde igår. 

Jag ska nämligen plantera om min vattenkastanj idag, och det får jag fixa på balkongen eftersom den är så himla stor. Försökte ta två skott från den igår, så vi får se om jag lyckas gro rötter på dem. Finns nästan ingen information på nätet om hur man tar sticklingar från den. Konstigt nog. 


Det är ju så himla skönt när våren kommer, vill fixa så mycket. Balkongen ska göras iordning, eftersom den är så pass stor ska den väl utnyttjas i sommar kan jag tycka! Matbordet ska jag sätta igång med snart oxå. Sånt stort projekt bara, när jag väl börjat måste jag göra klart det oxå. Ska börja med en stol och se hur det blir.


Vad tror ni blir bäst, högblankt eller halvmatt? Jag kan inte bestämma mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards