havannasmamma

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av daniela - 19 mars 2011 08:47

Dricker morgonkaffe och ska snart åka till jobbet. Idag skulle jag faktiskt föredra av att njuta av mitt nystädade hem. Jag och Havanna höll på nonstop hela dagen igår. Även fast vi städade hade vi en jätte mysig dag tillsammans. Var även i Farsta och handlade lite saker. Hittade Pippi böcker på bokrean till Havanna, 39 kr för två st! Fynd!Havanna fick dock för sig att äta tvättmedel igår. Jag blev livrädd! Ringde sjukvårdsupplysningen men kommer ju aldrig fram där nu för tiden . Fick ringa 112 tillslut så jag kunde bli kopplad till giftinformationscentralen. Det visade sig inte vara någon värre fara än att det kan irritera i slemhinnor. Massa dricka för att skölja bort.Nu ska det hittas ett bra ställe att förvara såna saker på, man blir ju livrädd ! Tokiga unge.Nu ska ja pussa lite på min tokfia innan ja åker till jobbet

Ovido - Quiz & Flashcards