havannasmamma

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av daniela - 7 maj 2011 09:55

angående Gojibären, lite prisupplysning:


Life och liknande hälsokostbutiker (kanske finns undantag) tar över 400kr/kg, vilket jag anser är alldeles för dyrt. I ringen i skanstull finns det dock ett företag som står och säljer i gallerian, där tar dem 189kr/kg. Så jag rekommenderar att åka dit om ni vill prova det här mirakelbäret! Räcker länge dessutom, helt klart värt det.

Kanske är billigare över internet, men jag föredrar att handla face to face, så jag har inte undersökt saken. Om någon är intresserad av att veta kan jag dock göra det.


Nu ska vi ut!

Av daniela - 7 maj 2011 07:42

Idag vaknade jag nästan utan röst, kul! Bara för att vi ska ha barnvakt ikväll ska ja såklart bli lite dålig. Men jag tror inte att jag är sjuk, trött är jag men det kan ju lika gärna vara för att havanna inte ill att jag ska få sova ordentligt. Men jag tror att det bara är halsen som är påverkad. Stämbanden ville gå på lite semester helt enkelt. Så planen är fortfarande att vara barnledig ikv. Hoppas hoppas att jag inte ska bli sjuk!


Idag har vi tänkt att fortsätta jakten på cykel till havanna, jag skulle dessutom vilja kolla på skor, skulle behöva (vill ha) ett par nya high heels, pumps. Letade igår men hittade inget. Dom ska vara både snygga och bekväma att gå i. Men vi får se vad vi hinner med.


Snart är det dags för frulle, sen är dagen i gång igen!

Ovido - Quiz & Flashcards