havannasmamma

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av daniela - 20 maj 2011 18:10

Idag var det tänkt att allt skulle fixas till Havanna lilla kalas imorgon, men icke.

Jag och H var iväg och handlade men jag glömde hälften av sakerna. har i alla fall vart nere i förrådet med massa skit och börjat plocka upp lite. C har inte lyckats vända tillbaka dygnet och var vaken hela natten vilket har resulterat i en sovandes sambo hela eftermiddagen. mer städning än så vart det inte. 

Imorgon bitti är det tänkt att jag ska baka tårtor och greja, så C ska tydligen ta all städning eftersom det inte blev av idag. Hoppas det funkar.


I övrigt så mår jag as mysko. Jag somnade när havanna sov idag och jag somnade på soffan på dagen i förrgår och igår var jag dödstrött. Jag brukar aldrig somna på dagen. Har haft huvudvärk till och från. Antagligen fortf efter att jag var sjuk, men man tycker ju att det borde ha släppt vid det här laget.. Hoppas på bättring imorrn!

Ovido - Quiz & Flashcards