havannasmamma

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av daniela - 25 maj 2011 20:30

Fy vad det här börjar bli segt och irriterande. Havanna har vart lvertrött under kvällen men lyckades tillslut natta henne, riktigt skönt tyckte jag! Då var det så klart dags för det andra barnet i rummet att hålla låda, han har skrikit konstant tills nu. Jg förstår det här med platsbrist och allt, men när det gäller barn så borde de försöka prioritera skilda rum. Små bebisar upp till 4 år iaf. Havanna fattar inte att man måste viska och inte låta när bebisen sover och bebisen fattr inte att man inte kan skrika en evighet sent på kvällarna när Havanna sover.Havannas hjärta har sett bra ut hela vistelsen så medicinen verkar fungera! Det innebär att vi får permis imorgon och kan åka hem! Det ska bli så jäkla skönt. Antagligen blir det utskrivning på fedag när vi kommer tillbaka hit, jag har dessutom jobbhelg i helgen så det skulle passa bra.Dessutom har jag säkert gått upp typ 10 kilo, eftersom vi inte får gå någonstans så finns det inte sp mycket sysselsättning förutom att ligga i sängen och äta fett. Illa. Avtändning imorrn alltså! Haha.Nu ska jag titta lite på min sleeping beauty och hitta nåt bra tv program!

Ovido - Quiz & Flashcards