havannasmamma

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av daniela - 26 maj 2011 20:20

Det är s¨å grymt skönt att vara hemma igen, jag kände mig överlycklig när vi gick ut från sjukan till soliga solen idag.


På g hem försökte vi beställa hennes medicin på apoteket men den fanns inte inlagd. efter mkt om och men fanns det och tjejen på apoteket skulle återkomma när hon pratat med företaget som ska skicka den om hur lång tid det tar tills vi kan hämta ut den. Men det gick inte, ingen visste av någon anledning om den ska beredas i stockholm på nåt institut eller skickas efter från utlandet. Dom hade tydligen inte beslutat det än. Så när vi ska tillbaka till sjukan imorrn får vi hämta medicin därifrån så det räcker ett tag. Det är tydligen bara ca 10 barn/ år som står på den här medicinen så kanske inte så konstigt att dom inte har nån koll.

Sen blir det utskrivning hoppas jag! Sen är det bara blodprov nästa onsdag för att kolla hur koncentrerad medicinen är i blodet innan vi slipper sjukhusbesök på ett tag :D


Nu ska jag gosa ner mig i min efterlängtade säng.

Ovido - Quiz & Flashcards