havannasmamma

Alla inlägg den 5 april 2010

Av daniela - 5 april 2010 17:46

Riktigt seg dag har det vart.. Bestått av att plugga, gjorde klart första uppgiften, ett referat på en artikel. Var ju iofs bra att få det gjort, men det är fan inge kul. Sen var det dags för C att plugga, gick väl sådär till en början, han var mest sur för att det "inte går" och jag var sur på hans dåliga inställning. Men efter ett tag så släppte det för han med :) Kanon!


Sen har jag fått fnatt här hemma. Lagade Jordgubbsglass, typ sorbet. Och gräddglass med vanilj och krossad choklad. haha. Blir mkt glass här hemma ett tag framöver då hela frysen e full ;) Även förberett peston till maten sen. Skönt att ha lite klart..


Sitter och halvsneglar lite på pearl Harbor som e på 4:an medans jag sitter här och till och från leker med Havanna.

Av daniela - 5 april 2010 09:14

vad är detta för väder att vakna upp till? Klev upp ur sängen och skulle dra upp rullgardinen för att få in lite morgonsol tänkte jag, och vart alldeles paff när jag bara såg massa vitt överallt. snö igen! Kul.. Där försvann den nyvunna vårenergin som behövdes så mycket! Bara hoppas att det smälter bort lika fort som det kom.

vi hade en bra natt iaf, Havanna sov helt okej, och jag behövde bara byta en blöja, och det verkar som att hon börjar bli bättre i magen! hoppas! Just i stundens hetta verkar det som att hon står och klämmer, så vi får väl se ;) Nope, det var inget, bara en luftklämning.

Nej, idag blir en inne dag med förhoppningsvis en massa plugg. C har nämligen påsklov hela veckan så vi ska försöka plugga så mkt vi kan båda två nu när vi äntligen har tid. Får turas om helt enkelt.


Vad jag längtar till sommaren då jag kan plugga när Havanna är på dagis, slippa denna ständiga press över att få klart allt..


  Havanna och jag på västertorpsbadet i lördags med Pappsis som fotar :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards