havannasmamma

Alla inlägg den 11 april 2010

Av daniela - 11 april 2010 09:31

Jag har fått ögoninflammation......... Tror jag iaf. Verkar som det. Läste på vårdguiden lite grann och det ska tydligen läka ut sig av sig självt, men kunde ta flera veckor?! Palla gå runt så här flera veckor, Det bara rinner och kliar och e jääääätte svullet. Eftersom det rinner så mkt svullnar det ju av allt salt. Och det ser verkligen ut som att jag har fått en snyting. Pinsamt ju. Tror väl alla att jag lever med värsta hustrumisshandlaren. Så jag får väl hålla mig inne, för det är verkligen inte kul att visa mig ute såhär :(


Havanna har btw inte sovit bra inatt, krånglat jätte mkt, så C tog över henne till våran säng, och jag kan inte sova när vi ligger allihopa i den, sen på morgonkvisten vid 5 började hon hålla på som fan och vi var jätte trötta och irriterade båda 2. så det slutade med att jag och C blev skit arga på varandra och han gick upp med Havanna och jag gick o la mig igen efter en halvtimma typ. Dom kom in vid 9 tiden, då hade vi väl lugnat ner oss båda. Nu ligger dom 2 och sover och jag sitter och dricker kaffe :)

Jag hatar när det blir sådär, att vi tar ut det på varandra, händer för ofta. och det är så tråkigt. Men jag ska försöka bli bättre på det.


Nej nu skrev jag alldeles för mkt igen känner jag. Hoppas ni har en bra söndag i det här tråkvädret!


PUSS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards