havannasmamma

Alla inlägg den 29 april 2010

Av daniela - 29 april 2010 20:58

Lusten till att blogga har inte riktigt funnits där senaste dagarna..

Vi har problem med nattningen dessutom igen. eller igen vet ja väl inte, har väl vart så i sisådär 7 månader nu, men mitt tålamod börjar försvinna, vet inte vart det har tagit vägen? Så vi får väl se vad vi kommer på för bra lösning..


Imorgon ska jag och Havanna vara barnvakt åt lilla Leo! Ska bli spännande ;) Tur att han e så snäll o lugn, hoppas även att havanna håller sig snäll och lugn under tiden, hehe :) Men det tror jag nog min lilla goplutt. Hon har börjat tycka det är väldigt roligt att stå själv senaste tiden, men lite nervös e hon allt. Så roligt att se hur glad hon blir när hon vågar släppa taget om möblerna! Så stor hon blitt!


De ringde från nya förskolan idag med, så på onsdag ska vi dit och hälsa på. Pratade också om hur inskolningen går till, jag tyckte det lät väldigt bra, och pedagogen jag pratade med lät väldigt trevlig och engagerad, så det känns toppen!


Förövrigt är jag trött som en gamma pensionär. känner mig full och yr av trötthet, fast klockan bara e 9.. Så blir nog en tidig kväll.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards