havannasmamma

Alla inlägg den 17 april 2010

Av daniela - 17 april 2010 08:39

åh härlig natt! C tog Havanna, som faktiskt sov i sin säng hela natten igen. Men hon hade dock lite svårt att somna igen där runt 23 tiden. Jag fick iaf sova underbart skönt! fick dessutom sovmorgon, men klev upp kl 8. Jag var pigg och utvilad då, kanske för jag sov hela natten utan att vakna en enda gång! när hände det sist liksom? Underbart!

Idag ska jag försöka att plugga lite. Jag ska även gå över till Ingela har jag tänkt medans C åker till stan på möte.

Och imorron! ja då ni, då ska jag ut till stallet med Malin och rida! Ska bli så sjukt roligt och skönt. Satt och tittade på hoppningen på svt 1. Och jag blir ju lite nostalgisk. Jag vill meeed. Jag saknar det så mycket ibland. Men samtidigt vet jag att jag omöjligt skulle ha tid. Så då är det värdefullt att ha goda vänner som bjuder med mig ut ibland. Dt är det bästa som finns när våren kommer smygandes.


Annars idag då? Jag har fortf ont i halsen, men huvudvärken verkar ha släppt iaf. Känner lite eftertryck, men hoppas innerligt att den ska låta mig vara idag så jag kan vara människa.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards