havannasmamma

Alla inlägg den 27 april 2010

Av daniela - 27 april 2010 20:47

Nu har jag precis betalat alla räkningar. skönt! Senaste tiden har jag blitt glad när jag betalar räkningar, känns skönt att ha koll på ekonomin. Och faktiskt inse att vi har ganska okey med pengar kvar :D Det känns härligt må jag säga. Och bättre blir det när jag kommer igång med jobbet. Nice.


Livet rullar på ganska bra i allmänhet nu faktiskt. Söndagar är dock min deppdag. haha. Blir så ledsen och nerstämd när C ska åka på kvällen och tillbaka till tråkvardagen, där vi inte kan sova med varann. Men det är så skönt att vi har varje helg iaf, underbart! Nu ska jag kolla på nån serie på 4: an och bara slappa resten av kvällen ( en timma) innan ja ska sova..


Svar till Malin : Haha självklart måste vi göra det, så sjukt härligt! och visst kan jag det, i praktiken kan jag ju faktiskt varenda helg nu egentligen, så det gör jag mer än gärna! Mys.

Av daniela - 27 april 2010 09:16

Inne på min tredje kopp kaffe, Havanna sover och jag har precis dammsugit köket och hall. Dessutom hunnit ätit lunch för nån timma sen. Lunch innan kl 9, illa.. Denisé är på väg hit, sen kommer Emmie och förhoppningsvis Tina och Malin. Ska bli så trevligt!

Hade en wonderful dag på mammagruppen igår såklart! så måste ju göra lite favorit i repris hemma hos mig ;) Haha. Sen blir det nog bara lugnt resten av dagen. Ska fixa med alla räkningar och kolla över månadens ekonomi idag med, kul! Skönt när det är klart o man inser att man faktiskt har pengar kvar ;)

Nej nu ska ja slänga på mig lite kläder !


Bilder från mammgruppen igår:         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards