havannasmamma

Alla inlägg den 14 april 2010

Av daniela - 14 april 2010 07:50

Åh jag bara älskar våren. den gör mig så otroligt glad! Bara den enkla saker när jag vaknar på morgon allt för tidigt och havanna sätter sig på mig och vill gå upp. Min första känsla är att vända mig om och dra täcket över huvudet. Men då ser jag solen lysa in och förstår att det är jätte soligt ute. Då får jag värsta energikicken och bara flyger upp ur sängen. Det är ju bara för härligt! Så idag ska vi plocka lite här hemma på förmiddagen, eller morgonen kanske jag ska säga. sen få havanna att sova en sväng vid 10-tiden. Tar nog upp vagnen så hon får sova på balkongen. Sedan ska vi ut ut uuuuut! så himla härligt!

Av daniela - 14 april 2010 07:28

 

"Jag tävlar inne hos mommyatnineteen om ett presentkort hos pingpongbarnkläder. tävla HÄR du med!"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards