havannasmamma

Alla inlägg den 6 april 2010

Av daniela - 6 april 2010 08:52

Godmorgon världen! Vaknade upp till sol idag, lagom skönt!

Havanna har börjat sova otroligt dåligt och det tar knäcken av mig. Hon vaknade igår kväll och fick va vaken ca 30 min innan jag gick o la mig med henne kl 22..

Hon ligger och håller på som hon gjorde här om dagen (det kan ni läsa om HÄR) ca 1 timma. Sen la jag henne i sin säng för ja orkade inte. Hon somnade tillslut men vaknade igen mitt i natten och vägrade sova. Ställde sig upp i sängen osv. Tog över henne till mig och hon började hålla på igen, ingen sömn alltså. Har ingen aning hur länge det fortskred, la henne återigen i sin säng och jag däckade och trodde hon sov, för att 3 min senare upptäcka att hon stog upp. Över till min säng igen och då ser jag att det börjar bli ljust ute, kl e 05. vi håller på sådär till kl 7 då vi går upp.

Allt resulterade i att jag när jag skulle göra frukost åt henne, börjar hälla upp yoghurten i messmörförpackningen i stället för i tallriken..

En mycket trött mamma alltså. Tur jag inte har körkort och bil en dag som denna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards