havannasmamma

Alla inlägg den 13 april 2010

Av daniela - 13 april 2010 21:20

Hallå i stugan! Haft en alldeles underbar dag, helt sjukt!

Blev lite sällskapssjuk imorse, så började ringa runt till tjejerna i mammagruppen och tänkte dra ihop en gemensam lunch på smörgåshuset. vilket resulterade i att jag, ingela, denise, malin med barnen havanna, molly, felicia och leo (han hade det bra, ensam kille o allt ) satt och käkade och babblade massa skit och hade det ur trevligt! Sedan tänkte vi ta en promenad, och den varade ända in till hornstull! :) Satte oss på ett berg vid vattnet i Tanto i solen, så jävla nice. Sen var det bara jag och Malin kvar, och hon höll mig sällskap medans jag väntade på C som pluggar i närheten (skanstull). Sen promenerade vi 3 tillbaka till liljeholmen, där jag och C tog tuben till telefonplan för att hämta ut havannas medicin, där jag även köpte tandbortse och badskum till henne. Gissa om hon älskade badskummet! såklart, har aldrig sett henne plaska så mkt i vattnet. Hon fick ävwen inviga sina pjux som hennes pappa hade fyndat för halva priset. Ett par vit/rosa puma i skinn. så jäkla söt! och hon knatade på bra med dom, men mamma och pappa i handen :)

Det var så himla skönt ute idag så jag ville aldrig gå in igen! Haha, men det blev jag ju tvungen till. Jag hoppas på lika bra väder imorrn igen, för då ska vi ta en långtur med cykeln bestämt! Kanske en tripp ner till mälarhöjden och vattnet.

Så var min härliga dag! Bilder kommer senare :)


PUSS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards