havannasmamma

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av daniela - 1 februari 2011 14:33

Sitter och pluggar, eller gjorde iaf! Fick ett samtal, och jag blev så jäkla arg! Det var inget speciellt  med samtalet direkt, men jag blev störd och as förbannad! Jag hoppas det är hormoner som spökar eller nåt liknande. Det bara koooookar, HELT utan anledning.. Jobbigt!

Av daniela - 1 februari 2011 09:16

Jag älskar synen av ett fullt kylskåp.

  


Dock lite rörigt, men det är fullt! Likaså frysen. Igår blev det currypanerad sejfilé med gräslökssås med kokta grönsaker! Som min duktiga sambo lagade. Det innehåller matlådorna som ni ser i kylen.

Av daniela - 1 februari 2011 08:08

Kollar på nyhetsmorgon och dricker kaffe. Ska snart gå och äta gröt, liksom varje morgon. Sen göra mig iordning för idag är det skola! Ska bli roligt faktiskt =) Skickade dessutom in min uppgift igår, så den borde jag få tillbaka idag!


Efter skolan ska jag luncha med Elinor, det var så himla länge sen sist! Och äta bör man göra, för att sedan plugga lite mera. Men det ska bli så kul! 

Ovido - Quiz & Flashcards