havannasmamma

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av daniela - 9 februari 2011 14:22

Kom precis hem från skolan igen. Skönt att vara i skolan, men alltid ännu skönare att komma hem. Nästa period blir tuffare dock. Ska läsa 150 poäng i skolan, plus ytterligare 100 poäng på distans. Så har lagt på 50 % mer. Jag hoppas innerligt att jag ska palla, för planen är att göra så hädanefter, vilket resulterar i att jag blir klar snabbare och lyckas få CSN hela vägen. Börjar med Historia A, Sam B och psykologi A. 


I eftermiddag blir det en springtur med, för att komplitera min frånvaro från gymmet idag! Ska ta en 2 kilometers runda, det var ju trots allt sjuuukt länge sen jag sprang nånstans förutom till tunnelbanan. Så jag hoppas det blir en lagom runda. Eller så dör jag på vägen. Den som lever får veta!

Av daniela - 9 februari 2011 09:33

  

Såhär mysigt har jag haft det på morgonen ! :)

Och jag är så jävla bra! Jag gjorde klart allting. Så nu kan jag åka till skolan med gott samvete och påbörja nästa uppdrag när jag kommer hem. ut med det gamla och in med det nya brukar man säga va?

Känns skönt!

Av daniela - 9 februari 2011 07:54

Vaknade flertalet gånger i natt för att det gjorde så förbaskat ont o kroppen. Det är ju sjukt. Inte trodde jag man kunde ha så ont av träning. Idag blir det vila iaf, måste göra klart massa till skolan innan jag ska iväg till skolan kl 11. Dessutom vill nog min kropp återhämta sig lite. 


Knappt tre veckor kvar till flytt nu! Borde rensa och packa i helgen som kommer, hela förrådet ska rensas och alla garderober. Det är en del. Ska bli så sjukt skönt att flytta in i en större, renoverad lägenhet. Åh vad jag längtar nu.

Ovido - Quiz & Flashcards