havannasmamma

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av daniela - 10 februari 2011 17:35

Snart dags att börja packa! Flytten går om 2 veckor och jag har redan iofs packat två kartonger. Sen kanske det ska nämnas att det bara är innehållet i bokhyllan i de två ;)

Ska sätta igång med garderoberna och slänga så mkt som möjligt. Och just det, Emmi! Du får komma hit tills dess, som vi pratade om :) Men not to day, men snart så.


Funderar på att avboka mitt yoga pass imorgon. jag har sån träningsvärk så jag vette tusan hur det ska gå att utföra yoga övningarna då. Jag kan liksom inte stäcka ut armar och ben ordentligt :P men ska känna efter imorgon hur det känns. 

Nån som är på på en springtur ist annars?

Av daniela - 10 februari 2011 14:02

Sitter på bibblan i medis och läser oliver twist. Tänkte att jag skulle hitta en kort roman, men det fanns itenså många från den epoken, så det får gå. C sitter i tysta rummet som det kallas och pluggar. Jag glömde såklart mina skolböcker hemma så får nöja mig med läsning, det är ju trots allt oxå plugg.Var ett riktigt skönt träningspass förut, jäklar vad hårt det var! Rumpa och ben, kommer inte kunna sitta på en vecka. Belönade oss med en varsin sushi. Riktigt gott och riktigt länge sen!

Av daniela - 10 februari 2011 08:44

Imorse gick vi ner till gymmet. Var där innan 8. Dörren var öppen men det var kolsvart och helt dött. Det visade sig att det var stääängt. Öppnade kl 10 på torsdagar, så det var bara att gå hem igen. Surt sa räven. 

Dock så behöver jag ändå till bibblan idag, och i medis ligger bibblan i samma hus som sporthallen vilket öppnar för ett perfekt tillfälle till träning!


Så nu blir det hårt plugg innan träning, bibblan, lunch och mer plugg!

Ovido - Quiz & Flashcards