havannasmamma

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av daniela - 14 februari 2011 16:30

I morse hade jag ett riktigt prov på psyket. och fysiken såklart. jag dog minst tre gånger tror jag iaf. Passet innebar att man skulle göra 4 övningar, alla på 20 rep st. 2 stycken med stång och vikter, en när man hänger i luften och ska nudda knäna med armbågarna och en som kallas för fällkniven. De två första var ben, de två sista magövningar. 2 varv så snabbt man kunde. Innan passet startade skulle man göra 60 benböj med vikter. Som sagt, jag dog! det resulterade alltså i 140 benböj totalt och 80 magövningar. 

det är nog den värsta träningsformen jag någonsin testat och varje gång tänker jag ge upp. Men det verkar gå framåt och sen tycker jag lik förbannat att det ska bli kul nästa dag igen!

tur man har en bra träningssambo som peppar en så bra ;)

Ovido - Quiz & Flashcards