havannasmamma

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av daniela - 7 februari 2011 19:14

Nu har Emmi och Adam precis gått hem och jag och Havanna har läst bamse, så nu sover hon så sött =)

Vi käkade mat tillsammans, älgfärsbiffar med jordärtkockpuré och ungsrostade grönsaker. Det var sjukt gott! Även massa skit snack hanns med. 

Nu tror jag bestämt att jag ska försöka plugga lite, helt sjukt upptagen dag imorrn!

Av daniela - 7 februari 2011 14:52

  

Detta är blandannat vad jag har roat mig med hela dagen! 40 sidor kvar. Läst klart allt jag ska i levande litteratur också. Låter också spännande va? Det var det faktiskt inte. 


Jag har fått mitt nya projekt i rullning! En första kontakt med bekräftelse är upprättad, nu är det möten, utbildning och planering kvar. Alltså det mesta . Men det är bara roligt! Det ska bli så spännande ! :)

Av daniela - 7 februari 2011 10:23

9.30 hade vi hunnit träna, duscha, lämna Havanna, ätit frulle och druckit kaffe. Sjukt effektivt! Så snart ska jag ta min döda kropp och försöka läsa klart boken till svenskan. Jag SKA läsa klart den idag, så är det bara.


Till träningen då. Det var det värsta jag har vart med om i hela mitt liv. Jag har tränat många ggr, men det här slår allt. C har fått med mig på att träna crossfit med honom, vilket är en form av högintensiv träning som egentligen bara tar ca 20 min. Jag orkade inte genomföra hela programmet och jag satt efteråt i omklädningsrummet och höll på att kräkas. Så jävligt var det. En hel timma efteråt hade jag kräkkänsla. 

Dagens pass bestod av endast två övningar (plus 1000 m rodd) men som går igenom både rygg, mage, axlar, armar och ben. Och snabbt ska det gå. På din maximala kapacitet. 


Imorrn är det dags igen, ni får veta mer då! 

Ovido - Quiz & Flashcards