havannasmamma

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av daniela - 27 februari 2011 21:17

jag tänkte precis skriva godmorgon som rubrik, vilken värld lever jag i? haha. Önsketänkande kanske.


Havanna har fått utslag på hela kroppen, med små knottror i. Om det inte är bättre imorrn bitti blir det vårdcentralen. Om det blivit bättre blir det dagis. Det skulle inte vara nåt smittsamt, utan antagligen en reaktion på något. Så jag hoppas det är borta imorrn så vi slipper utreda det vidare. Hon hade svårt att somna idag, bara kliar och kliar. Stackarn. 


Min duktiga sambo är och flyttstädar gamla lägenheten fortfarande. Har ingen aning om hur det går, förhoppningsvis klart snart. Jäkla duktig karl man har som tar tag i det där själv, medan jag fick va hemma med Havanna. 

Jag har dock passat på att städa här hela dagen ist, det börjar ta sig men det är mycket kvar. Imorgon måste jag dock koncentrera mig på skolan, har maaaassor som helst ska va klart i går typ. 

Av daniela - 27 februari 2011 13:27

Köpte sänghimmeln för 2 år sen (!) och har äntligen fått upp den. Måste säga att det blev riktigt bra. Det ska upp tavla och hennes sänglampa också.

  

Vår gamla hylla fick hon, passade kanon i hennes rum verkligen! Hennes dopsaker, dagisfoto etc. får pryda den och självklart fina leksaker på hyllorna längst ner (som inte syns på bilden). Även alla Havannas böcker som hon älskar att läsa. Kul att man ser allt, till skillnad från när vi delade rum.

  

Även tavlan som fina Helena har broderat till Havanna ska sättas upp någonstans i rummet . Underbart fin tycker jag. 

  


Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, har inte packat upp laddaren till kameran än, så det blir mobilbilder.

Av daniela - 27 februari 2011 08:35

Jag vet att jag har vart lite halvkass på att lägga upp bilder på senaste tiden. Men det har vart så mycket, och just nu har jag ingen koll på vart sladdarna är. Men det kommer snart igen, lovar!


Jag vaknade av att Havanna låg i vår säng, vet inte om hon gick upp själv och kom o la sig eller om C hämtade henne. Jag har inte vaknat av nåt skrik i natt iaf, men jag kanske var halvt medvetslös. 


För övrigt ser det för jäkligt ut här just nu och jag vet inte vart jag ska börja :P Måste skruva upp hyllorna m.m för att kunna packa upp allt. Men det är inte mycket kvar ändå. Men vart ska man gör av alla kartonger, papper, plats och skit som blir över? Det ligger bara huller om buller överallt. Flyttkartongerna ska ner i förrådet såklart, men resten ska slängas. 

Ovido - Quiz & Flashcards