havannasmamma

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av daniela - 8 februari 2011 18:26

Havanna har precis badat klart och direkt började hon tjata om pippa. Jag vill ha piiiippiiiiiiiiii! hörs det här hemma dygnet runt nästan. 

Så vi myste trots allt ner oss i soffan de sista 20 minuterna innan det är dags för tandborstning, medicin och läsning. Så pippi it is!

Mysigt är det iaf, hon blir så otroligt gosig när det är kvällsdags. Vill gärna pussas och kramas hela tiden. Vem tackar nej till det?

Av daniela - 8 februari 2011 13:37

Äntligen färdig med den sjukt tråkiga romanen! Ska alldeles strax sätta igång att skriva arbetet bara :)

Saknar min tös otroligt mycket. Som varje annan dag. Jag brukar aldrig kunna hålla mig till längre än kl 15. då är vi oftast redan hemma! När jag egentligen borde plugga lite längre, men jag saknar henne så! Hon är så fin. "mamma oooommaaa" ropar hon när jag kommer till dagis. Då vill hon att jag ska lyfta upp henne. Sen springer hon ut till hallen och hojtar "DE MIN, DE MIN, DE MIN!" och hämtar overallen. och "a i a agn" (jag vill ha vagn). Så jäkla underbar unge!


Ska bara tillägga att jag har så fruktansvärt ont i kroppen, det känns som att någon har sytt ihop mina senor så när jag sträcker upp armarna eller andra kroppsdelar så tror jag att allt ska spricka. Ändå har jag en liten skum längtan efter att ta mig ut och springa. Det är ett bra tecken.

Av daniela - 8 februari 2011 11:17

  

Ser ni mina stackars händer. det kanske inte ser mycket ut för världen men det svider. Blåsor med vätska, resultat av dagens pass. 

Idag genomförde vi hela passet, så sjukt grymt! 30 minuter tog det idag (tanken är att det ska gå så snabbt som möjligt) + relativt lång uppvärming med genomgång av övningarna. 

Som jag sa igår, jag har aldrig tränat så hårt i hela mitt liv, jag trodde inte att det  var möjligt! Så sjukt grymt!

Ovido - Quiz & Flashcards