havannasmamma

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av daniela - 28 februari 2011 22:53

Just nu är jag ap-trött. Suttit och skrivit mitt engelska arbete som ska redovisas imorgon, muntligt. Även skickat in det skriftigt. Det är nästan så jag tror att jag dör. havanna fick ju vara hemma idag, så har bara haft kvällen på mig. Har inte hunnit öva ett smack på det muntliga, och imorgon bitti blir det långpendling till dagis sen är det dags för skola. Det får gå som det vill.


Stopp i avloppet är det också, i köket. Så har inte kunnat diska på hela dagen så hela bänken är full med disk och diskhon är as-äcklig. men imorgon kommer dom med diskmaskinen och skulle fixa avloppen på samma gång. 


Fy vilket gnällinlägg, känner mig faktiskt lite gnällig såhär runt 23 tiden när jag ska upp kl 6 imorrn. Du ser! Ännu mera gnäll. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards