havannasmamma

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av daniela - 16 februari 2011 18:17

Jag och Havanna tog 20 minuter innan tandborstning och alla andra kvällsrutiner ska göras, för att titta på pippi! Vi har lagat mat, busat en himla massa och kramats. Pappsen åkte precis iväg på möte så vi är ensamma ett tag :) Själv ska jag ta mig i kragen och plugga lite så fort hon har somnat! Sen ska jag lägga mig i tid och hoppas att jag är mirakulöst frisk imorrn!

Tänkte iaf följa med C till gymmet och vara lite peppande! Även fast det inte blir nån träning för mig. Men jag kan anta att det är tufft att göra de där passen helt själv. skulle inte jag ha pallat iaf. Sen passa på att sätta mig på bibblan och plugga!

Härlig torsdag tycker jag allt.

Av daniela - 16 februari 2011 11:27

Igår började jag känna mig krasslig, och imorse var det inte direkt bättre. Vilket har resuterat i en tråkig innesittar-dag. Ingen träning, ingen skola, inget Havanna mys. Det är så fruktansvärt tråkigt. Jag känner mig inte trött i huvudet, bara i kroppen vilket göra mig sjukt rastlös! Försöker plugga men det är svårt, svårt att koncentrera mig. Ska läsa läsa läsa. Längtar tills det är eftermiddag och jag får hämta hem min fina tjej och min fina sambo kommer hem från skolan.

Av daniela - 16 februari 2011 09:46

Jag brukar kunna känna att jag allt för ofta missar lunchen, eller så blir det nåt jätte snabbt och onyttigt.  Lunchen kommer ofta på en dålig tid för mig och då blir det lätt så. Men ett litet tips- Jag brukar göra äggröra, ägg blandat med mjölk ist för grädde. och till det stekta färska champinjoner istället för bacon. Går på 10 minuter och är underbart gott! Släng i lite purjolök i stekpannan med champinjonerna och ha ett par coctailtomter bredvid så blir det lite grönare! Hur gott som helst :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards